پنجمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری روز دوشنبه 12 بهمن 1394 در مرکز همایشهای بینالمللی سازمان صدا و سیما برگزار شد.
پنجمین اجلاس سراسری رضایت مندی مشتری به منظور ایجاد بستری مناسب جهت شناخت شاخصهای نوین مشتری مداری و تأثیرات آن در افزایش فروش و نیز امکان تعامل مستقیم بین مدیران ارشد مجموعههای موفق برای بهرهمندی از منافع مشترک اقتصادی و اعتباری در تاریخ دوازدهم بهمن ماه 94 با حضور مدیران صنعت و تجارت کشور در مرکز همایش های بین المللی صدا وسیما برگزار شد.
در این اجلاس ملی که با حمایت علمی و معنوی انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان و فراکسیون حمایت از حقوق مصرف کنندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شده بود، منتخبین پس از ارزیابی شاخص های مشتری محوری و مشتری مداری توسط کمیته تخصصی همایش، لوح های رضایت مندی مشتری را دریافت کردند.
در متن این لوح آمده است:
جناب آقای مهندس آرش نصراللهی
مدیرعامل محترم شرکت مسیر سبز دلتا
امروزه جاودانگی نام های تجاری در گرو رضایت مشتریان بوده و چه بسیار برندهایی در طول تاریخ بشری بوده اند که پس از گذراندن روزهای پرتلاطم در بازار کسب و کار به واسطه تعلق خاطر و رضایت مصرف کنندگان خود دوباره به عرصه رقابت بازگشته اند و همچنین فراوانند نام هایی که به واسطه اهمیت ندادن به سلایق مشتریان نشان و اثری از آنها بر جای نمانده است.
در همین راستا از شما که با تلاش های بی شائبه خود در ورطه کسب و کار و تجارت با در نظرگرفتن سلایق مصرف کننده، رضایتمندی مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده اید قدردانی نموده و این لوح به پاس مشتری مداری حضرتعالی و مجموعه متبوعتان در پنجمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری 1394 تقدیم حضورتان می نماییم.